Sluit je aan

Neem eens een kijkje op Twitter, Facebook en LinkedIn.

TwitterFacebookLinkedInWhatsApp

Of sluit je aan bij een van onze besloten groepen.

Facebook Facebook-groep algemeen

Facebook Facebook-groep jongeren

Facebook Facebook-groep volwassenen

Facebook

Facebook-groep partners van Touretters

Webshop

In onze Touretteshop vindt u diverse publicaties over de symptomen, oorzaken en behandeling van het syndroom van Gilles de la Tourette. Gratis voor donateurs!

Agenda

Naar de agenda

Twitter

StichtingGTS: Wist je al dat wij een Facebookgroep hebben exclusief voor de partners van mensen met Tourette (18+)? Word lid via… https://t.co/ZfAbBRvTzm
StichtingGTS: Heb jij je al ingeschreven voor dé Tourette-activiteit van het jaar... de Landelijke Contactdag? 7 mei in… https://t.co/xk8EKWwOHS

Klachtenregeling

De Stichting Gilles de la Tourette biedt graag kwalitatief goede dienstverlening. Het kan echter wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval horen we graag van u. We proberen te leren van onze fouten door te luisteren naar klachten. Soms is een goed gesprek voldoende om de onvrede weg te nemen. Indien dat niet afdoende is hebben wij een klachtenprocedure, zodat u de kans hebt uw klacht breder in de organisatie kenbaar te maken.

Hebt u een klacht, handel dan als volgt:

1. Probeer met argumenten uw klacht te bespreken met diegene die bij de klacht betrokken is. Wellicht komt u er samen op een goede manier uit.

2. Als dit niet lukt kunt u uw klacht bij het bestuur indienen op de volgende wijzen:

Schriftelijk: Stichting Gilles de la Tourette, Postbus 925, 3160 AC Rhoon

Per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uw klacht zal conform de klachtenregeling van de Stichting Gilles de la Tourette in behandeling worden genomen.