Sluit je aan

Neem eens een kijkje op Twitter, Facebook en LinkedIn.

TwitterFacebookLinkedInWhatsApp

Of sluit je aan bij een van onze besloten groepen.

Facebook Facebook-groep algemeen

Facebook Facebook-groep jongeren

Facebook Facebook-groep volwassenen

Facebook

Facebook-groep partners van Touretters

Twitter

StichtingGTS: RT @PGOsupport: De patiëntenbeweging is heel succesvol. Informatievoorziening en lotgenotencontact zijn in goede handen. Maar er wordt méér…
StichtingGTS: @Yanaika_Zomer Sorry dat jij hier nu steeds tussenzit! We waren erg blij met je reactie :)

Webshop

In onze webshop vindt u diverse publicaties over de symptomen, oorzaken en behandeling van het syndroom van Gilles de la Tourette. Gratis voor donateurs!

Agenda

Naar de agenda

Klachtenregeling

Stichting Gilles de la Tourette biedt graag kwalitatief goede dienstverlening. Maar het kan wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval ontvangen we graag je feedback. We luisteren naar je ervaring om zo onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Soms is een goed gesprek voldoende om de onvrede weg te nemen. Als dat niet helpt hebben wij een klachtenprocedure, zodat je de kans hebt je klacht breder in de organisatie kenbaar te maken.

Onderneem bij een klacht de volgende stappen:

  1. Probeer met argumenten je klacht te bespreken met diegene die bij de klacht betrokken is. Misschien kom je er samen op een goede manier uit.
  2. Als dit niet lukt kun je je klacht bij het bestuur indienen:

Schriftelijk: Stichting Gilles de la Tourette: Postbus 3071, 1801 GB  ALKMAAR

Per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Je klacht zal conform de klachtenregeling van de Stichting Gilles de la Tourette in behandeling worden genomen.